Dress a girl around the world

Sukieneczki które zrobiłam z myślą o akcji:
http://dressagirlaroundtheworld.com/
Pierwsza partia 14 sukieneczek i niestety ostatnia.
Wielka szkoda że akcja została wstrzymana w Polsce. Mimo iż zakończono ją prawie półtora roku temu, ja w dalszym ciągu mam jednak nadzieję że uda się ją sfinalizować. Akcja baaardzo mocno spodobała mi się, uważam że jest przepiękna, wystarczy odrobina poświęconego czasu, bo umiejętności do uszycia tych sukieneczek nie potrzeba a szyje się je ekspresowo. 

Z tych sukieneczek jestem najbardziej dumna, cieszę się że je zrobiłam i naprawdę mam WIELKĄ nadzieję że ktoś z dobrym serduszkiem i głową na karku weźmie polską „wersję” akcji w swoje ręce i będziemy mogły w końcu obdarować nimi dziewczynki. 
Na ostatnim zdjęciu ”ułatwiacz” pełna rozmiarówka :)








Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy