2 latek i farby = nowa torebka

Niemożliwe jak ten czas szybko leci, dopiero co dziwiłam się że stuknęło 7 lat bloga a tu już 8 i to od prawie miesiąca 🙈 

Rozwód był ze mną prawie 3 lata. Dzień w dzień, przechowywał w sobie już chyba wszystko, czas na zmiany. Dodatkowo potrzebuję jeszcze większej torebki, tak, jeszcze większej 😃 Każda mama zna ten problem, zabawka, chusteczki, skarpetki czy śliniak na zmianę, rękawiczki...... oj tak, sporo tego ale przezorny zawsze ubezpieczony.

Torebka powstała z potrzeby zaspokojenia wymyślonego ideału jak i ułatwienia sobie życia. Po części także zaoszczędzenia czasu potrzebnego do odnalezienia czegokolwiek w torebce a to naprawdę nie był krótki czas. 

Moim pomocnikiem, a właściwie wykonawcą najważniejszej roboty, był mój syn. Ja torebkę tylko uszyłam a za malunek odpowiada młody. 



Wystarczy podłoga, kawałek ekoskóry i farby. Przyznam że efekt mnie zdziwił i to bardzo. 8 lat bloga, wszystkich moich malowań nie zliczę a 2 latek trzasnął mi torebkę jakiej jeszcze nie miałam 🤣





Może tym razem uda mi się wrócić na ciut dłużej bo 1 post rocznie to 🙈

4 komentarze

  1. Oby się udało wrócić! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. "Hubert95
    12 listopada 2021 14:49
    Bardzo dobry sposób, na wykonanie niepowtarzalnej torebki. Szkoda tylko, że tego typu dekoracja nie jest zbyt trwała."

    Nie wiem skąd taka opinia, chyba z niewiedzy ponieważ jest trwała i to bardzo. Od lat noszę takie torebki, materiał się niszczy a malunek zostaje. Akryle są wykorzystywane również do tworzenia aplikacji na odzieży, są w stanie znieść wysoką temperaturę prania i nic się z nimi nie dzieje.
    Ps - sprytna próba reklamy 😃 Link usunięty.

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim duecie, to syn będzie malował, a Ty szyła z prędkością światła! niech tylko ktoś da nam znać na blogu i IG, że już jest :) miło Cię znów poczytać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😍 dziękujemy i obiecuję że postaram się być tu częściej. Damy znać 🤗

      Usuń