Ubranko dla psa ze starego płaszcza - tutorial

Ubranko dla psiaka zrobione ze starego płaszcza, wełniano-polarowego? podklejonego flizeliną. 











Potrzebne rzeczy:
- materiał (u mnie stary płaszcz - uwolniony)
- rzep

Jest to projekt mój własny, powstał metodą prób i błędów. Najpierw zmierzyłam Mikę gdzie się dało :) potem przeniosłam wymiary na papier. 


Jak już się uda zrobić projekt wycinamy go z próbnego materiału (np. prześcieradła), przykładamy do pieska i sprawdzamy czy pasuje. Nanosimy niezbędne poprawki, wydłużamy i skracamy aby jak najlepiej był dopasowany do naszego psiaka. U mnie wyszło coś takiego:


Nasz własny projekt ubranka według wymiarów naszego pupila jest gotowy. Teraz wystarczy wyciąć z ładniejszego i cieplejszego materiału oraz doszyć rzepy. Ja dodatkowo przyszyłam patki aby ukryć zapięcie oraz aby ukryć białe rzepy - niestety model testowy okazał się dobry :) i tak już zostało.





PS - moje wskazówki:
- lepiej zostawić większy podkrój łapek aby psiak swobodnie mógł biegać, skakać...
- tył nie za długi - trzeba wziąć pod uwagę merdanie ogonkiem oraz korzystanie z wc :)
- materiał z płaszcza którego użyłam nie strzępi się przez co nie musiałam nigdzie podkładać szwów ani wykańczać.

Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy