Duża torba na zakupy - tutorial

Materiał najpierw był zasłoną, następnie był z niego uszyty regał wiszący na buty, jednakże po remoncie przestaliśmy z niego korzystać. Regał miał prawie 2 metry długości więc i półek było sporo a każda półka składała się z podwójnego materiału ponieważ w środek wkładałam usztywnienie. Półek było ok. 15, każda z podwójnego materiału i co tu zrobić z 30 kawałkami - wyrzucić? ... no przecież szkoda :)
Powstała torba na zakupy, duuuża torba.






Potrzebne rzeczy:
- materiał
- nici

Porozpruwałam wszystkie półki:





Pozszywane ze sobą elementy:





Wymiary mojej torby: 72cm szerokość, 53cm wysokość
Właściwie od tego momentu zaczynamy jeśli mamy cały materiał a nie w kawałkach jak ja :)  Wycinamy prostokąt o wymiarach: 74cm na 112cm  (z dodanymi zapasami na szwy)


Składamy cały materiał na pół, w ten sposób na dole nie będzie szycia i torba będzie solidniejsza:



Spinamy szpilkami boczki:



 i przeszywamy: 



Przeszywamy rogi dołu torby: 



Ścinamy niepotrzebne kawałki:



Wycinamy 2 paski materiału, np. długość 50cm, szerokość 7cm (będą to uchwyty, długość zależy od nas), u mnie poszło hurtowo do kilku toreb naraz. Zakładamy po obu stronach wzdłuż po 0,5cm i następnie na pół, spinamy szpilkami i przeszywamy po obu krawędziach: 


Górę torby podwijamy dwukrotnie na ok. 1,5-2cm: 



i przeszywamy po obu krawędziach:



Na koniec doczepiamy ramiączka i przeszywamy solidnie:



PS - torba przydaje się nie tylko na zakupy - ostatnio udało się nam dzięki niej zważyć Mikę :)

Brak komentarzy