Legowisko dla psa ze starej bluzy - tutorial

Jak błyskawicznie zrobić legowisko dla psa np. ze starej bluzy.






Potrzebne rzeczy:
- materiał wierzchni: sweter, szlafrok, bluza, sukienka… (moja tunika polarowa uwolniona)
- materiał spodni: prześcieradło (uwolniony)
- wypełnienie: stare swetry, bluzki… (uwolnione)
- nici


Ustalamy wymiary legowiska. W moim przypadku ustaliłam maksymalne wymiary jakie zmieszczą mi się pod stołem między nogami stołu. Czyli 80x45cm.

Z prześcieradła wycinamy 2 kawałki 82x47cm oraz 2 boczki 47x12cm (dodałam już po 2cm na szwy).

Przykładamy ze sobą 2 kawałki i zszywamy:



Doszywamy boczki (pamiętając aby z jednej strony zostawić trochę miejsca na włożenie wypełniacza):


GOTOWE

A żeby po pierwszym spacerze nie wyglądało już zawsze tak:


dlatego robiliśmy spodnią warstwę z prześcieradła a wierzchnią którą zaraz szybciutko zrobimy będzie można zdjąć i wyprać.

Ze wspomnianej wcześniej bluzy czy swetra odcinamy rękawy, kaptur … zbędne rzeczy, zostawiamy tylko ”tors” i zszyte boki.



Docinamy górę i dół prosto do długości jaką sobie ustaliliśmy.
Wycinamy o takich samych wymiarach co poprzednio boczki z np. odciętych rękawów.
Doszywamy boczki z obu stron.
Jeżeli bluza czy sweter była za szeroka po nałożeniu na legowisko naciągamy pod spodem i fastrygujemy nadmiar.

GOTOWE





PS - i jak zwykle pomocnik też był :)


Brak komentarzy