Poduszki ze szlafroka - tutorial

Szlafrok niezwykle przyjemny w dotyku, niestety nie korzystam ze szlafroków więc szkoda aby się marnował. 
Z poduszek chociaż będę korzystała :)





Potrzebne rzeczy:
- szlafrok (uwolniony)
- wypełnienie (można użyć resztek szlafroka - do spania nie za wygodna ale jako dekoracyjna w sam raz, albo poprostu wata czy ocieplina)
- nici


 

Ustalamy wymiary poduszek. Ze szlafroka wystarczyło mi na 2 poduszki 40x40cm, z tym że tył poduszek jest łączony. I tak jedna strona poduszki to 40x40cm a druga składa się z 20x40cm i 20x40cm:



Aby było łatwiej ustalmy że mamy jednak 2 kawałki 40x40cm. Składamy prawymi stronami do siebie i przeszywamy 0,5cm - 1cm od krawędzi z 4 stron, z jednej strony zostawiamy troszkę wolnego miejsca aby móc potem przewrócić poszwę na prawą stronę:


Po przeszyciu przewracamy na prawą stronę:


i wypelniamy, np. watą:


Zaszywamy miejsce przez które wkładana była wata.
GOTOWE.



Jedną z poduszek już sobie upodobała Mika:




2 komentarze

  1. Ja jednak uwielbiam chodzić w szlafroku całą niedzielę. Mam szlafrok z FLHF. Są bardzo miękkie w dotyku i jestem zadowolona z zakupu. Ale o poduszkach ze szlafroka pierwszy raz słyszę! Mam jeden stary szlafrok, to może coś wykombinuję :) Zauważyłam, że coraz więcej osób chodzi w ubraniach coś w stylu podobnym do szlafroków :D

    OdpowiedzUsuń