Zamiast igły pędzel, zamiast nitki farba.

Łatwy sposób na odnowę / zmianę ciuszka. Jest na to kilka sposobów ale ja zawsze miałam ogromną słabość do malowania i z racji posiadanych farb (akrylowych do obrazów) zaryzykowałam i spróbowałam.




Możemy malować:
- odręcznie,



- stemplować za pomocą gotowych stempelków,
- stemplować za pomocą przyrządów kuchennych, domowych…,



- stemplować za pomocą własnoręcznie zrobionych stempelków, np. z ziemniaka czy gąbki, dna butelki plastikowej albo nawet i kamienia:



płaszcz stemplowany kamieniem

- wydrukować dowolny szablon i wypełniać wnętrze farbą,



- wydrukować dowolny szablon i malować kontury,





- odbijać z kartki gotowy wzór. "Namaczamy" wzór farbą, odwracamy i mocno przyciskamy do ciuszka.


Możemy "odbić" naprawdę wszystko, u mnie cytat z Małego Księcia. 


- możemy też otrzymać wzór poprzez chaotyczne lub bardziej poukładane przyklejanie taśmy klejącej





Pewnie jeszcze jest milion pomysłów ale ja chciałabym przedstawić efekty wypróbowanych przez mnie technik.













A tu specjalnie na pomarańczową trasę Kultu powstały koszulki które (naprawdę nie chcę się chwalić) wzbudziły duże zainteresowanie i padało wiele pytań gdzie je można kupić. 



Wskazówki:
- farbę możemy nakładać pędzelkiem, gąbką lub palcem 
- nie nakładamy dużo farby aby aplikacja nie była potem za sztywna
- pod malowany fragment podkładamy gazetę aby nie przesiąkła farba na drugą stronę
- aby wzór dłużej nam posłużył najlepiej podkleić go taśmą klejącą z obu stron 
- szablon aby nie ruszał się podczas malowania można przykleić taśmą

 Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy