Bluza w 8 krokach

Marzyła mi się bluza i marzyła, co prawda mam, nawet kilka ale taka własnoręcznie uszyta to zawsze coś innego.

Materiał kupiony w sh, udało mi się znaleźć w jednym kawałku 5 metrów i w dodatku za 1zł. Jest bardzo miły w dotyku, przypomina polar, fajnie się go szyło a jeszcze lepiej obrzucało.
Wykrój to po prostu odrysowana moja najlepsza stara bluza.







Po odrysowaniu swojej bluzy przystępujemy do działania.

1. Najpierw wykrawamy wszystkie elementy.
2. Przykładamy lewy i prawy przód do tyłu, prawymi stronami do siebie, jak na zdjęciu poniżej, zszywamy.



3. Składamy wzdłuż rękaw, prawymi stronami do środka, zszywamy.


4. Kaptur składamy prawymi stronami do środka, zszywamy.


5. Rękaw przykładamy do pachy, prawymi stronami do środka, zszywamy.


6. Kaptur przykładamy do góry bluzy, prawymi stronami do środka, zszywamy. Podwijamy i przeszywamy krawędź kaptura.


7. Wszywamy zamek błyskawiczny. Jeśli zamek będzie za długi (tak jak u mnie) można go spokojnie od góry skrócić, wystarczy potem tylko zaszyć ząbki aby nie wysuwał się suwak.


8. Doły rękawów i bluzy obrzucić, podwinąć, przeszyć.

GOTOWE


Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy