Przeminęło z wiatrem

Właściwie to wszystko zaczęło się od konkursów Łucznikowych. Maszyna która była do wygrania jako mobilizacja okazała się skuteczna :) I tak o to mój kolejny wytwór to suknia inspirowana filmem: ”Przeminęło z wiatrem”.

Materiał na suknię pozyskany z zasłony (uwolniony). Góra gorsetowa, spódnica z rozkloszowanym dołem (obwód dołu 4,5metra). Parasol również uszyłam sama (nawet nie wiedziałam że potrafię). Falbana do parasola składa się z 7 metrów tkaniny :) oj co to było za szycie…Torebeczka / woreczek uszyta z tego samego materiału co parasol. W konkursie Łucznikowym wygrałam książkę, niestety do maszyny jeszcze daleeeko :( 

Z efektu finalnego nie do końca jestem zadowolona, pare rzeczy bym zmieniła, jednak w porównaniu do poprzednich prac myślę że jest nieco lepiej.










Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy