W końcu nadszedł ten dzień :)

Witam
Mam na imię Magdalena. 
Bloga założyłam ok. rok temu a to jest mój pierwszy wpis :( tak tyle to trwało zanim się odważyłam. 
Szyciem interesuję się od dłuższego czasu ale na poważnie się wzięłam dopiero niedawno. Nie lubię pisać / mówić o sobie więc pozwólcie że będziecie mnie poznawać w trakcie dodawania postów :)
Do założenia bloga namówił mnie mój mąż, Bezdomna Wioletta Z Szafy oraz Małgorzata Indyk - dziękuję Wam! Nie powiem, inspiracji było wiele - choćby NIGDY nie zapomniany BAM :), non stop przeglądam blogi i zachwycam się wstawianymi pracami. 

Mam nadzieję że znajdzie się ktoś kto będzie chciał te wypociny poczytać / pooglądać, przecież jest już tyle wspaniałych blogów a ja tu z kolejnym nowym :)


PS - część z Was już mnie zna jako mgiełkę :) a część skojarzy po pracach na Łucznikowe konkursy.

Zapraszam

Brak komentarzy