Nowe 20-letnie męskie spodnie

Trzecie podejście do spodni męskich. Wykrój pobrałam z papavero
Tym razem spodnie powstały z ... materiału, tak, tak wiem nuda :) ale napatoczył się taki co wydawał się odpowiedni więc go pocięłam. Spodnie uszyte z "nowego", 20 letniego materiału który dostałam od Mamy. Jest to chyba druga rzecz w życiu którą uszyłam z "nowego" materiału. Pierwszą była: kurtka









Poprzednie próby:
spodnie nr 1 z zasłony
spodnie nr 4 z prześcieradła

Co trzeba wziąć pod uwagę szyjąc męskie spodnie, moje dotychczasowe spostrzeżenia:
- głębokość kieszeni przednich oraz z jakiego materiału został zrobiony worek kieszeniowy, mąż mówi że jak jest sztywniejszy to wygodniejszy w użyciu,
- wielkość kieszeni tylnych, aby spokojnie zmieścić portfel, natomiast aby podczas nachylania się nie wypadł,
- szlufki im więcej tym lepiej trzyma się pasek, natomiast znaczenie też ma w którym miejscu je umieścimy, np. z tyłu na kręgosłupie i po bokach będą niewygodne,
lamówki kieszeni po przyszyciu, wywróceniu i przyszyciu najlepiej ściąć nadmiar aby potem nie "wypełzał" z kieszeni,





Zamek również uwolniony :)






Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy