Złota spódnica na złotą jesień

Spódnica powstała z poszwy na kołdrę (kupiona jakiś czas temu w sh za 1zł) która urzekła mnie swoim wzorem.
Zrobiłam drugie podejście (pierwsze) do wykroju z Burdy Szycie krok po kroku 1/2013 7B.
Tym razem spódnica jest dłuższa i z ponad półkola jeśli tak można to określić :)
Pomysł na kolor podsunęły mi liście, pomyślałam że jesienią nie tylko one mogą nie być szare.





Poszwa 




Tym razem w ruch idzie złota farbka :)






PS - ciężko aparatem jest uchwycić złoty kolor
PPS - zdecydowanie nie nadaje się do napadów na bank, za bardzo zwraca uwagę, tylko nie wiem czy pozytywnie czy negatywnie, proszę oceńcie sami żeby mnie uświadomić :)
PPPS - przy okazji następnego farbowania pokażę krok po kroku jak ja to robię.

Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy