Spódnica kamieniem stemplowana

Po roku czasu jednak się udało, zmodyfikowałam płaszcz klik na spódnicę, płaszcz poprzednio był zasłoną :) tym sposobem stworzyłam kolejne trzecie życie. Spódnica jest naprawdę prosta w szyciu i powstała błyskawicznie.













Płaszcz:


Metoda stemplowania wymyślona przez moją drugą połówkę - stemplowanie kamieniem.




Odcięłam górę płaszcza. Zostawiłam sam dół który wyrównałam i skróciłam. Z odciętej długości wykroiłam pas.


Przykładamy pas prawą stroną do prawej strony spódnicy.
Przeszywamy.





Wywracamy i przeszywamy blisko krawędzi. Uprzednio na lewej stronie podwijamy, ukrywając szwy.



Dół wykańczam lamówką. Jeszcze mi trochę jej zostało :)









GOTOWE


















PS - powoli zaczynam mieć dosyć spódnic i Wy pewnie też :) Już niedługo się skończą, następnym razem jak się uda będą spodnie damskie.

Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy