TOYOTA SL3487 owerlok 4-nitkowy

W internecie znajdziecie mnóstwo informacji czego to on nie może, co potrafi, jakie ma ściegi .... 
Ja chciałabym Wam przedstawić moją opinię na temat samego używania i szycia na tym sprzęcie.

Zdążyłam się już z nim zapoznać dosyć dobrze, korzystałam z niego prawie 2 lata, jak wiecie - intensywnie :)
Początkowo obsługa wydawała się dosyć trudna, jednak z każdym nawleczeniem nitek, każdą zmianą ustawień... szło coraz łatwiej.



WADY:
- brak instrukcji po polsku, jednak dla osoby znającej choć w podstawowym stopniu język angielski nie jest to wielkim utrudnieniem
- drogie części, np. nóż kosztował 55zł 
- nie jest owerlokiem przemysłowym :)


ZALETY:
- jak już nauczymy się, poprawnie nawlekać nitki z czasem można robić to z zamkniętymi oczami :)
- po krótkim czasie używania jest naprawdę łatwy w obsłudze
- niezawodny





Tutaj już w całej okazałości, razem z pojemnikiem na ścinki.

Ja korzystałam głównie z jednego ściegu (4 nitki, 2 igły).

Niestety tego owerloka sprzedałam i kupiłam ... ale o tym w następnym odcinku.

Brak komentarzy