U mnie już się zazieleniło

Spodnie wykroiłam z zasłony. Niestety ten niebieski był jakiś taki za niebieski więc poszły do farbowania :) a może to była wymówka żeby znowu farbować?? :)
Wykrój tak mi podpasował że ciągle jeden i ten sam z Burda Klasyka 2/2013 model 0009, poprzednie wersje spodni:
pierwsze 
drugie 
trzecie 














Wybaczcie za zbliżenie moich czterech liter ale bardzo chciałam Wam pokazać super rozwiązanie. Nie korzystam z kieszeni a bez nich jakoś tak pusto mi się wydawało więc se je wyszyłam, tzn. takie udawane :)




Z zasłony tej szyłam już regał na buty oraz torby zakupowe małe i duże, klik


Jak zwykle wierna pomocnica :)



A tu jeszcze przed farbowaniem. Powiem szczerze że zbytnio nie wierzyłam że wyjdzie mi zielony ale udało się :)






Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy