Srebrne spodnie

Te farbowanie będzie chyba dla mnie największą niespodzianką i największym WOW na końcu. Same się zdziwicie, zapewniam Was :) 

Wykrój Burda Klasyka 2/2013 model 0009














Może za wiele pisać nie będę, zdjęcia wszystko wyjaśnią. O to jak powstawały srebrne spodnie. 

Zasłona:


  Wykroiłam spodnie które zafarbowałam na żółto:




 Jednak wyglądały trochę tak piżamowo, poszły do kolejnego farbowania tym razem na grafitowo:



WOW po farbowaniu zniknęły paski! Długo w to nie mogłam uwierzyć.



Jak ja UWIELBIAM domowe farbowanie. Czasami powstają takie kolory że normalnie szczena opada :) Ok dosyć zachwytów kolorem, przecież tu o spodnie chodzi :)

W trakcie szycia:



PS - w ostatnim numerze Burdy oprócz Fidela Castro zdziwiła mnie modelka która się wybrała w szpilkach na plażę :)



Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy