Moje pierwsze jeansy

I tu Was zaskoczę, spodnie nie są z zasłony ani z prześcieradła wpadł mi w ręce zupełnie nowy materiał :) Lekko rozciągliwy jeans. 
Wykrój Burda Klasyka 2/2013 model 0009 jeden i ciągle ten sam.
Spodnie pozbawione kieszeni i szlufek czyli tego czego nie używam. Następnym razem mam zamiar obniżyć pas oraz dodać udawane kieszenie dla urozmaicenia.
Pierwszy raz szyłam z takiego materiału, szyło się dobrze, silverka dała radę choć chyba zakupię polecaną przez Wiolę stopkę z górnym transporterem. 

Fajnie by było jakbym była nieco niższa udało by mi się zmieścić w metrze bieżącym materiału a tak pechowo na spodnie zużyłam 1metr i 4cm tkaniny :( i co tu począć?
Chyba że znacie jakiś sklep który sprzeda mi 1metr i 4cm? :)
















PS - Żadna rzeźba nie ucierpiała podczas robienia zdjęć :)

Zdjęcia w plenerze: Dawid Kacmajor

Brak komentarzy